Idag för ett ar sedan...

....drog jag till Arlanda för att aka till Schweiz. Vad har jag da gjort under detta ar?

- Jobbat, jobbat jobbat.....i och för sig inte ett helt ar ännu, började den första december.....har varit rätt tungt......langa dagar, lang reseväg. Men roligt ocksa! Under den tiden jag varit här har 3-4 personer slutat....senast i raden min arbetskollega....trist!

- Sett lite innebandy och spelat själv.......nu har jag lite tappat suget, det är inte sa kul längre, varken att se eller spela.

- Rest: Förutom min semester har jag varit pa intervjuer lite här och var och akt bort vissa helger: Var pa intervjuer i St.Moritz, Scoul, Basel, Bern, Rapperswil.........imorgon blir det att ga upp tidigt! Ska till München med Xavi! Och enligt min Vista dator-prognos ska det bli SOL imorgon där och DIMMIGT här i ZH...jag har ofta tur med vädret :-)

- Längtat hem: tyvärr har inte allt varit som jag hoppats pa. Saknar Stockholm en hel del...hade jobbmarknaden varit lite bättre hade jag planerat min hemresa redan nu. Eftersom det är sa svart att fa jobb bli jag nog kvar till jul och kanske nagra manader efter det. Nu maste jag planera julen, hoppas jag kan fa ledigt. 

Vi jobbar den 24 december, i värsta fall blir det ingen Kalle för mig ;-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback