Stockholmsplaner

Pa fredag ska jag till Schwedens huvudstad, världens finaste Stockholm :-). Planer:

1. Inte missa flyget! Klockan 19.30 flyger jag fran Zürich Flughafen....
2. Se till att nagon öppnar i Segeltorp när jag är där sisadär 23:30...för barnfamiljer är detta sent! Sist fick jag kasta sten pa fönsterrutorna för att ngn skulle öppna...
3. Lördagen: Dop i Segeltorps kyrka. Adrian född femte augusti och Tim född andra juli ska döpas :-) Ska halla Adrian eftersom jag är den stolta gudmamman :-) Resten av lördagen: Försöka inte braka för mkt med min storsyster sa jag far bo kvar....
4. Söndagen: Till Västeras och se VIB-Balrog & Pixbo-Rönnby...första elitseriematcherna i ar!
5. Mandagen: Till min kära kompis Malin som jag inte sett pa ett helt ar! Se hennes nya lägenhet pa Nacka & inte minst hennes son, Linus som är ett halvar gammal :-) Pa kvällen till Rosario, min enda men mkt bra kompis fran DSV-tiden (2001-2006 (med lite avbrott av Kanada-vistelse och Schweiz-resor...) da man pendlade mellan Ronna i Södertälje och KIsta.......första terminen var det sa iallafall....).
6. Inte missa flyget tillbaka!

Hoppas fa in alla sex planerna, men om bara fem slas in är det ok...6:an är inte prio ett :-)

Kommentarer
Postat av: Madde

Njut av staden med stort S och hälsa Malin!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback