Stockholm!

Dagarna i Stockholm var såklart underbara men gick alldeles för fort. På lördagen döptes det lilla charmtrollet Adrian. Kanske första och sista gången han har klänning....


Det blev lite mysiga stunder i soffan och promenader med barnen:

Alice, Ingrid, Adrian, Didrik, mamma och Timmy....

På söndagen såg jag Rönnby-Pixbo och på måndagen blev det buss till Nacka för att träffa Malin och hennes gulliga Linus...på kvällen blev jag bjuden på en supergod peruansk tre rätters middag av Rosarios föräldrar...


Idag blev det shopping och Sushi med syrran och söta Tim i SKTLM the capital of shopping (Skärholmen):



Nu är jag tillbaka i Schweiz och lyssnar på Justin, helt okej! Om fem veckor är det jul och jag ska vara en vecka i Sthlm och en i Skåne, vad skönt med riktig semester!

Sist men inte minst har jag ätit, ätit, ätit....massor med chokladkakor och mat, mat i stora lass! Som det ska vara.

Kommentarer
Postat av: Madde

Vilka söta, små gullungar dina syskonbarn är!

2008-11-12 @ 14:31:42
Postat av: Bellis

Ja de är riktigt underbara, saknar dem redan! Dina är jättefina ocksa (och dina egna, lyckliga du :-) ) kan du inte skicka kort? Har sett en del pa facebook...skulle va kul med nya...de växer ju sa fort.

2008-11-13 @ 15:58:41
Postat av: Anonym

Jag ska försöka lägga in lite nya bilder på Facebook ...

2008-11-14 @ 21:38:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback