Vm och Prag nästa!

Nu är jag sjukt glad! Jag och Sabrine bestämde oss i sista stund för att dra oss till Tjeckien och se semifinalerna och finalen i Innebandy-VM live....så kl 17.30 lyfter planet på fredag. Hemresa på måndag eftermiddag, en dag ledig från jobbet. Ännu en sak gjorde mig lycklig idag...fick en hel hög med innebandytidningar från Sweden med posten idag, mycket att läsa! Enda negativa är jag är en aning förkyld och det blev värre av att jag tränade igår. Men vad gör det, när en underbar innebandyhelg väntar i Prag, utan jobb dessutom, ska njuta riktigt....

Lite julstämning har jag fått till på mitt lilla rum också. Hittade en fin ljusstake på Jelmoni och har köpt en adventskalender, Choklad förstås! Ska bara jobba sju dagar till det här året....fantastiskt! Känner ingen ångest inför 30-årsdagen heller, vad kan vara bättre än att fira med VM-final?

Vi ses i 02-arenan....kanske ;-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback