Prag, Stockholm och Skåne

Det var roligt i Prag. Numera är jag 30, känns bra...firade tyvärr inte min födelsedag med svenskt VM-guld, men bra för sporten att Finland vann. Sabrine framför areanan:


Vi kom inte iväg förrän på lördag morgon. Ett tekniskt fel gjorde att planet ställdes in på fredagskvällen. Vi fick sova på ett hotell (5-stjärnigt, inte så illa) nära flygplatsen i Zürich och gå upp i ottan, kl sex för att flyga till Prag....


kul att ses luciafirande på läktarna, skapade lite stämning faktiskt....


Här är svenska laget inför semin mot Schweiz...som vanns i sudden.


Hittade lite reklam för VM på stan, coolt!

I helgen har jag varit på stan och köpt julklappar, mysigt! I morgon flyger jag till Stockholm via Wien, 8:55 från Flughafen är på Arlanda 14:00. Ska fira jul med syrran, mamma, Alice, Tim och lite fler...sweet....sedan första klass med tåget ner till Skåne för att fira nyår....träffa andra syrran och hennes familj. Två veckors ledighet, känns fantastiskt :-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback