Innebandy-VM, skidåkning och jul

Idag börjar innebandy-VM för herrar i Tjeckien. Hade varit kul att vara där och följa turneringen LIVE, men tiderna då jag offrade semesterdagar för innebandyn är förbi. Det bli på helgerna istället. Idag ska jag dra mig ner till Sporthalle Hardau och vara funktionär vid en turnering. Var där förra lördagen också och såg ett Zürichderby, GC-HCR...bortalaget vann i sudden. Rätt kul att se herrinnebandy faktiskt, det går snabbare och arrangemangen och hallarna är ofta bättre. I söndags var jag och Sabrine och åkte skidor/snowboard i Grüsch, mellan Landquart och Chur i Graubünden:


Annars längtar jag till julen, bara två veckor kvar. Och nästa söndag kan jag inte kalla mig 20+ längre, då fyller jag 30! Tänkte glömma det genom att gå och shoppa julklappar ikväll och imorgon. Det ska inhandlas en hel del, eftersom jag numera har fyra syskonbarn...samt då två systrar, svågrar och så mammi såklart....så minst nio paket. Men det ska bli skoj att gå och julhandla, hela stan är full av julpynt och skyltning, så jag ska njuta riktigt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback