Träningshelg i Widnau

10 timmars träning inom loppet av 36 timmar fick jag uppleva. Är rätt mör i kroppen efter en annars rätt halvtaskig sommarträning bestående av tågluff, bad och promenader. Men jag överlevde och trots att jag tjurade lite efter min rätt dåliga insats som omskolad back mot Bülach 1.liga....så blev det bättre och bättre. Här är vi ute och njuter av solen:


Tur att man har en del Sverige-fans när hemlängtan tar vid ;-)



Och att jag fick mitt favoritnummer tillbaka om än i storlek S:


Ja och jag tror faktiskt att jag spelade i samma hall som jag gjorde år 2000 med Winti U så det blev att återuppleva gamla minnen jag som är nostalgisk. Här är lite trevliga lagkompisar:


Och sist avslutade vi med match i Letzigrund, trist att FCZ förlorade med 1-4.


Just nu önskar jag att jag hade ett badkar, en utbildad massör och ledigt imorgon ;-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback